det är fredag men det är skola imorn. kill me

jag som älskar fredagar för att jag äntligen kan slappna av och låta det bli helg, ska till skolan imorn för att skriva en engelska uppsats jag inte skrev för ett halvår sen. det är en uppsats på 300 ord, vilket är ingenting men jag måste ändå vara där kl. nio på morgonen. fuck it.
jag har en ny nyckelring som jag tycker om. och jag har dessutom klippt av mitt hår lite. trivs ganska bra. inte jätte.
_N2rXZ on Make A Gif, Animated Gifs
och här är lite bilder från en liten pjäs vi gjorde och satte upp för en vecka sedan.
Bilderna är snällt lånade av en tjej i min skola.
make animated gifs like this at MakeAGif

Tankar

Skriv ner dina tankar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser): (publiceras ej)

Skriv gärna om du har en blogg:

Tanken:

Trackback
RSS 2.0