Att ha en lillebror

Jag har två småbröder och det här är den ena av dem. Han heter Olle och är bara sex år. Olle har alltid varit den mest populära på dagis men adrig förstått själv varför alla vill vara med honom. Han har precis börjat skolan och blivit retad av en flicka för att han ritade fult en dag. Nu tycker han att han inte kan rita och att det dessutom är tråkigt. Olle är världens mest begåvade barn och skrev idag en lapp till mamma där det stod "MAMMA VAR DUM" efter att hon råkat förstöra hans legobygge.
Min andra bror har jag ingen bra bild på men det kommer. Han ska bli model för han är så himla snygg. Han heter Hugo och är tolv år. Han har precis börjat högstadiet och träffar tjejer. Hugo vågaar inte prata så mycket med någon i familjen om alla hans SMS han får hela tiden. Men ibland lyckas jag utbyta lite information med honom. Han har börjat umgås med tjejer min mamma tror har ett dåligt inflytande på honom och jag hoppas hon inte har rätt. Hugo spelar fotboll mest hela veckan och annars stressar han inför skolan.

Tankar

Skriv ner dina tankar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser): (publiceras ej)

Skriv gärna om du har en blogg:

Tanken:

Trackback
RSS 2.0