2011/10/02


Lite halvkul att lägga upp mobilbilder. Men det är jag och Erika.
Igår cyklade jag tretton kilometer runt Brunnsviken med min familj, och fikade på Bergianska Trädgården. Vi var alla helt slut när vi kom hem. På kvällen mötte jag upp Petronella, Cora och Erika och gick hem till Amelie, och blev alldeles för mycket av oss själva. Senare gick vi till Bonden och dansade och drack öl. Tycker om dom.
Nu är det dags att göra det jag borde göra.

Tankar
Från: erika

tycker om dig med va. kanske <3

2011-10-02 @ 15:15:16
Från: linnea

när ni var i köpenhamn var det svårt att komma in på ställen då? och vart gick ni, om du kommer ihåg?

2011-10-02 @ 21:38:15
Från: hanna

Nej det var inte alls svårt att komma in på ställen. minns att det var lite problem på ett jazzclub där det var 23 års gräns, men efter lite flört med vakten kom vi in. vi var på en bar som hette tjilipop, jättemysig, och en klubb som hette Rust, nära där vi bodde. sen kommer jag inte ihåg vad nåt mer hette. det finns också ett område som är som slakthusområdet i köpenhamn. vet inte vad det heter på danska men jag tror det ligger nära tågcentralen.

2011-10-05 @ 23:53:41
Finns på: http://ettfenomen.blogg.se/

Skriv ner dina tankar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser): (publiceras ej)

Skriv gärna om du har en blogg:

Tanken:

Trackback
RSS 2.0