taggar och nostalgiserar som alla andra

den här är från berlin när jag var där med nora dina och lydia. vi hyrde en lägenhet i mitte och hade det väldigt bra.
nästa lov åkte jag till köpenhamn med alla dehär. petronella alice cora och erika. det här är erikas bild. där bodde vi på sleep in heaven med en främmande italiensk man osv.
i somras hängde vi på lydias båt och bjöd dit människor för att sitta uppe ett helt dygn och slutligen sluta med mcdonalds-frukost kl 7 i vackra kungsträdgården.
försökte hitta en bild från när jag är på jamaica men det finns inte på den här datorn eller på facebook. istället hittade jag sommarbilder och tittade bak lite på gamla bilder från i år.
taggr i allafall inför min jamaica resa på lördag. ja på julafton haha. med min familj. jag har fått låna långklänningar av amelie som jag ska ha på stranden. det ska bli så bra. måste bara hitta typ nån slags solhatt och flip flops. idag har jag ersatt att vi inte firar nån jul i år genom att julbakak lite. jag har bakat lussebullar och pepparkakor med glasyr idag, samtidigt som jag varvat det med att träna. bra dag. nu längtar jag efter petronella som har kommit hem från Oman.

Tankar

Skriv ner dina tankar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser): (publiceras ej)

Skriv gärna om du har en blogg:

Tanken:

Trackback
RSS 2.0