jamaica calling

hej hela vägen från jamaica hem till sverige.
här är det otroligt bra. vi är mest hemma i vårt hus med mormor och morfar om dagarna med gör också lite äventyr varje dag. idag var vi i stan i vår lilla by black river och tittade på folket när de skulle rösta. idag är det valdag här på jamaica. men eftersom ingen här har något förtroende på politikerna här är det väldigt få som röstar.
annat vi har gjort är att åka ut med båten till en bar mitt i havet och blivit jagade av delfiner. det är nog det bästa hitills på resan. vi hittade cirkus femton vilda delfiner utanför revet vid vår strand och åkte runt med båten då de simmade under och hoppade bredvid båten och tyckte det var en rolig lek.
annars har jag mest badat, läst och tittat på sex and the city. försöker hålla mig lite undan solen när det blir för mycket. jag tycker inte att jag själv passar i för mycket bränna och jag blir ganska lätt brun.
direkt från sängs. här är klockan bara cirka halv elva på kvällen fasst den är halv fem på morgonen i sverige.
nej nu är det dags för kvällen sex and the city.

Tankar

Skriv ner dina tankar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser): (publiceras ej)

Skriv gärna om du har en blogg:

Tanken:

Trackback
RSS 2.0