HP 21.43 15 dec

ikväll är jag barnavakt åt småsyskon. den yngsta ville busa så vi satte på den sista Harry Potter filmen och är uppe cirkus två timmar efter läggdags. jag var nog den av oss syskon som blev mest engagerad i filmen, kanske för att de andra har sett den flera gånger tidigare. så när det var någonting jag inte förstod kunde jag skriva till min vän palex och fråga henne. hon kan svaret till allt som har med hp att göra.

samtidigt som jag gör det längtar jag lite granna till paris i höst, eller inte riktigt i höst om sisådär två månader.
här är från när jag bodde där i sommras med amelie och gick på fransk skola.

Tankar
Från: Anonym

var gick ni? vilken fransk skola? var det språkresa

2011-12-17 @ 13:00:54
Från: hanna

vi gick på alliance francais i en vecka för att plugga franska med franska lärare osv.

2011-12-18 @ 01:01:59
Finns på: http://ettfenomen.blogg.se/

Skriv ner dina tankar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser): (publiceras ej)

Skriv gärna om du har en blogg:

Tanken:

Trackback
RSS 2.0